خاطرات یک نسخه پیچ

من یک نسخه پیچم. یعنی تو داروخونه کار میکنم. هر روز اتفاقات جالبی برام میوفته که میخوام اونها رو با شما در میون بگذارم...

آخرین خاطرات
پربیننده ترین خاطرات
خاطرات پربحث‌تر
آخرین نظرات

سفتریاکسون

سه شنبه, ۵ آذر ۱۳۹۲، ۰۸:۰۶ ب.ظ

توی نسخه نوشته بود آمپول سفتریاکسون، یک عدد. بعد زیرش هم نوشته بود هر 12 ساعت عضلانی! 

نظرات  (۲)

دکترا هم دل دارن دیگه باید سوتی بدن ...عب نداره ...:D
پاسخ:
بله هر کسی ممکنه اشتباه کنه. ولی کسانی که شغلشون حساسه باید دقت بیشتری کنن.
سلام. خیلی خوشحال شدم که بهم سر زدین.
==============================
این پست تخصصی بود من که نفهمیدم
==============================
خوشحال میشم تبادل لینک کنیم.
پاسخ:
سلام دوست عزیز.
تو این وبلاگ سعی کردم در مورد مسائل تخصصی حرفی نزنم. این پست هم تخصصی نیست. خیلی ساده است. یه دونه آمپول رو که نمیشه هر 12 ساعت زد. باید حداقل دو تا باشه که بشه هر 12 ساعت یکی‌شون رو تزریق کرد. یعنی دکتر اشتباه نوشته. امیدوارم متوجه موضوع شده باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">