خاطرات یک نسخه پیچ

من یک نسخه پیچم. یعنی تو داروخونه کار میکنم. هر روز اتفاقات جالبی برام میوفته که میخوام اونها رو با شما در میون بگذارم...

آخرین خاطرات
پربیننده ترین خاطرات
خاطرات پربحث‌تر
آخرین نظرات

من هنوز نسخه پیچم

جمعه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۷، ۰۵:۲۳ ب.ظ

     دوستای عزیز سلام. خیلی از دوستان که به من محبت دارن، تو پیامهاشون مینویسن که چرا دیگه نمی نویسی، کجایی، چی کار میکنی و از این حرفها. راستش اینه که پنج سال پیش که نوشتن این وبلاگ رو شروع کردم، وقت آزاد زیادی داشتم، نیمه وقت کار میکردم و شرایط کارم تو داروخونه طوری بود که بیشتر پشت کامپیوتر بودم و توی وقتهای بیکاری میتونستم مطلب بنویسم. ولی الان دیگه شرایطم خیلی عوض شده، الان صبح ساعت 9 میرم داروخونه حدود ساعت یک بعد از ظهر برمیگردم خونه و یه ناهاری میخورم و نمازی میخونم و دوباره از ساعت 3 تا 10 شب تو داروخونه هستم. تازه اگه داروخونه شلوغ نباشه و بتونیم ساعت 10 ببندیم. به همین خاطر اصلا وقت نمیکنم. بابت این موضوع از همتون معذرت میخوام. ولی هر چند وقت یه بار اینجا میام و همه نظرها رو یکی یکی میخونم و تا جایی که بتونم جواب میدم...

 اگه از احوال من بپرسید، اینکه من هنوز تو همون داروخونه مشغول کار هستم. الان حدود سه سال و نیم هست که اینجا هستم. تو پست قبلی براتون نوشتم که حقوقمون عید پارسال افزایش پیدا نکرد. سال قبل آبان ماه دکتر یه مبلغ ناچیزی اونم به خاطر اینکه یه نفر از کادر داروخونه کم شده بود، گذاشت رو حقوقمون. عید امسال هم چیزی حدود 7 درصد حقوقم رو افزایش داد. ولی باز هم من یه نسخه پیچم و دارم زندگی رو از این راه اداره میکنم. انشااله بازم میام و خاطره مینویسم. منتظرم باشید.

نظرات  (۱۱)

سلام من 15سالمه اگه برم دورشو ببینم تو داروخونانه میتونم استخدام شم یا نه لطفا کامل برام توضیح بدین ممنون

پاسخ:
چرا که نه. اگه به این کار علاقه دارید خوبه که از همین سن شروع کنید.

من 15سالمه اگه برم دوره نسخه خوانی رو ببینم میتونم تو داروخانه ها استخدام شم

پاسخ:
خیلی  هم خوبه. 

سلام...من یه خواستگار نسخه پیچ دارم که البته هنوز خیلی رسمی نشده قضیه ... میشه یه خورده راجب شرایط کار... سختیاش... حقوقش....و... صحبت کنید

پاسخ:
حقوقش زیاد نیست. شاید شب کاری و جمعه کاری هم داشته باشه. امنیت شغلی نداره... ولی اگه پسر خوبی بود قبول کنید. 

همسر منم از پرسنل داروخونست با سابقه ی بالای ده سال . واقعا هیچ پیشرفتی نداره شغلش از اجبار به فکر تغییر شغلش به ویزیتوی شرکت دارویی هست با اینکه دوست نداره ولی واقعا حقوقش کفاف زندگی رو نمیده ، توکل به خدا 

پاسخ:
انشاله که موفق باشن. واقعا چرخوندن زندگی با حقوق نسخه پیچی کار سختی هست.
سلام.خسته نباشید
اولا میخواستم ببینم کدوم آموزشگاه نسخه پیچی تو تبریز مدرکش معتبرتره واسه استخدام تو داروخونه ها
دوما اگه مدرکو گرفتم خودم باید برم دنبال کار یا خود آموزشگاه معرفی میکنه؟

پاسخ:
موسسات مختلفی تو تبریز مدرک نسخه پیچی میدن. ولی از همه معتبرتر و قدیمی تر موسسه درمانگر هست که ساختمونش پشت مصلی هست. بعد از گرفتن مدرک باید خودتون دنبال کار بگردید. البته بعضا برخی از داروخونه ها از این مووسسات نیرو میخوان که در این صورت با اولویت هایی که دارن میتونن به داروخونه معرفی کنن.
۲۳ اسفند ۹۷ ، ۲۲:۴۲ ربولی حسن کور
نیومدی؟
پاسخ:
مطالب وبلاگتون رو بعضا میخونم. انشااله بر میگردم. با قدرت. بودن خواننده های پیگیر به من انگیزه میده. 
چه خوب که برگشتید
پاسخ:
بودن دوستان و خوانندگانی مثل شما به من انگیزه میده تا دوباره بنویسم.
خیلی خوشحالم که دوباره برگشتی. 
لطفا زودتر نوشتن رو شروع کن. حتی اگه کوتاه و یا کم
پاسخ:
ممنون از لطف شما. چشم حتما سعی میکنم باز بنویسم.
۲۵ شهریور ۹۷ ، ۰۸:۵۴ وب سایت انکوباتور
زیبا بود
پاسخ:
لطف کردید. 
سلام. بسلامتی موفق باشید. خدا رو شکر که شاغل هستید امیدوارم که اوضاع مالی هم بهتر بشه. بازم بنویسید ما منتظریم. 
پاسخ:
تشکر از لطف شما. انشااله که اوضاع مالی همه بهتر بشه. مخصوصا کارگرها.
سلام
موفق باشید
نوشته هاتون خیلی خوب و خوندنی بود
پاسخ:
سلام دوست عزیز. ممنون از لطفتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">