خاطرات یک نسخه پیچ

من یک نسخه پیچم. یعنی تو داروخونه کار میکنم. هر روز اتفاقات جالبی برام میوفته که میخوام اونها رو با شما در میون بگذارم...

آخرین خاطرات
پربیننده ترین خاطرات
خاطرات پربحث‌تر
آخرین نظرات

همسر دوم!

شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۲، ۰۴:۳۹ ب.ظ

توی هر دفترچه بیمه‌ای اطلاعات مختلفی در مورد شخص بیمه شده نوشته میشه. اطلاعاتی از قبیل نام، نام خانوادگی، نام پدر، تاریخ تولد،  تاریخ اعتبار، محل اشتغال، شماره بیمه، نوع بیمه و خیلی از اطلاعات باربط و بی ربط دیگه. ولی جالبترین این اطلاعات، نسبت صاحب دفترچه با بیمه شده اصلی هست...

این نسبت میتونه همسر، فرزند، پدر، مادر یا هر نسبت نزدیک دیگه‌ای باشه. جالب اینجاست که موقع تائید اینترنتی نسخه‌ها، من گاها مجبورم همه این اطلاعات رو وارد سیستم بکنم. گاهی از مواقع که مشغول گرفتن تائید نسخه از اینترنت هستم، متوجه نکاتی میشم که میتونه جالب باشه. مثلا مواردی که فرد چهل پنجاه سالشه و هنوز به عنوان فرزند، بیمه شده است. یا مورد داشتیم که خانم متولد 77 به عنوان همسر، بیمه شده بود. تازه جالبتر اینکه نسخه این خانم، مربوط به پزشک زنان و زایمان هم بود.

بعضی از موارد هم هستند که نسبت صاحب دفترچه با بیمه شده اصلی، با نسبتهایی که گفتم متفاوت هست. مثلا در بعضی از موارد، صاحب دفترچه، عروس یا داماد بیمه شده اصلی هست. یا برعکس مواردی بوده که صاحب دفترچه پدرزن یا مادرزن بیمه شده اصلی بوده.

ولی جالبتر از همه اینها، موردی بود که در قسمت مربوط به نسبت، نوشته شده بود "همسر دوم"!

نسخه مربوط به یه خانم جوون میشد که ظاهرا حامله هم بود و دکتر براش قرصهای تقویتی و مکمل نوشته بود. یکی از نسخه‌پیچها که متوجه نسبت جالب خانم شده بود، دفترچه رو به نسخه پیچ دیگه نشون میداد و زیر لب می‌خندید. نسخه‌پیچ‌ها که کنجکاو شده یودن صاحب دفترچه رو ببینن، منتظر بودن تا مسئول صندوق اسم خانم رو صدا کنه. موقعی که مسئول صندوق اسم خانم رو صدا زد، ناگهان همه داروخونه اون سمت رو نگاه کردن تا خانم رو ببینند. امیدوارم خانم متوجه نگاههای معنادار کارکنان داروخونه نشده باشه، که در این صورت فکر کنم دیگه از دفترچش استفاده نکنه.



نظرات  (۴)

چه افتضاحی 77

به این مورد برنخوردیم شاید هم تا حالا دقت نکردیم ،یادم باشه به مسوول ثبت نسخه بگم دقت کنه که این سوزه ها از دستمون در نره

 

پاسخ:
من معمولا به این چیزها خیلی دقت میکنم. یارو میبینی 50 سال داره هنوز فرزند پسر هست!
جالب بود ...یه بار داشتم اطلاعات رو وارد می کردم .متوجه شدم دفترچه مربوط به خانومی هستش که ماه بعد 100 سالش میشه ...البت خودش نیومده بود و فرزندش یا نوش اومده بود ..اما امیدوارم 120 ساله شه .
پاسخ:
بله. اطلاعات جالبی در دفترچه‌ها هست که گاها نیازی هم به درج کردنشون نیست. من خودم شخصا دوست دارم محل کار مراجعین رو بدونم. برام جالبه. یا خانمهایی که داروی حاملگی میخورن بدونم چند ساله هستن. اگه نکته جالبی باشه، معمولا به همکاران نشون میدم.
واییی خیلی جالب بود.
واسه ما هم از این اتفاقا میفته ولی ما اکثرا عکس نگا میکنیم.عکسای ضایع که واسه دفترچه میندازن
پاسخ:
الته مسخره کردن مردم کار خوبی نیستا!!!
واااااااای خیلی جالب بود
پاسخ:
خوشحالم که خوشتون اومده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">